هدیه روز مادر

به مادر خود بگویید “من نمازم تورو هر روز دیدنه”! مادر همان هدیه گران‌بهایی است که اگر دارید هزاران بار بگویید شکر و اگر ندارید با خاطراتش لبخند بزنید! امسال هدیه روز مادر را طور دیگری در نظر بگیرید! شاید فکر کنید برای هدیه روز مادر همیشه باید هزینه‌های زیادی پرداخت کنید، به سراغ زرگری‌ها بروید و یا در لوکس‌ترین پاساژ شهر به دنبال هدیه باشید اما نه! کاری که با دست درست شده باشد، هزار سال هم که بگذرد ارزش خود را دارد!

کادو روز مادر چی بخریم؟

گرانی برای همه است و هر شخص در هر طبقه‌ای از وضعیت اقتصادی موجود رنج می‌برد! اما صنایع‌دستی یکی از بهترین انتخاب‌ها در راستای هدیه روز مادر است! شاید تعجب کنید اما پیشنهادات ما شما را شگفت زده می‌کند!

وقتی صنایع‌دستی را انتخاب می‌کنید، دستتان در انتخاب باز است! صنایع‌دستی به بسیاری از سلیقه‌ها احترام می‌گذارد و با آن‌ها تلفیق شده است!

اگر مادر شما هنوز هم در حال و هوای قدیم به سر می‌برد احتمالاً به گلیم و وسایل گلیمی علاقه زیادی دارد! پیشنهاد ویژه ما به شما پرده منگوله‌ای گلیمی است. این محصول با بافت بی‌نظیر خود هم جنبه تزیینی دارد و هم حال و هوای نوستالژی را به خانه هدیه می‌دهد. پرده‌های آویز گلیمی سنتی با طرح‌های منگوله‌ای در سایزبندی و رنگ‌بندی‌های مختلف گزینه‌ای مناسب برای هدیه روز مادر هستند.

 

قالیچه های گلیمی

هدیه روز مادر

قالیچه‌های گلیمی از دیگر مواردی است که می‌توانید با توجه به سلیقه مادر خود، رنگ و طرح مورد نظر را انتخاب نمایید. کیف‌های رو دوشی گلیم و جاجیم نیز پیشنهاد خوبی است که برای هدیه روز مادر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سفال و خاطراتی از جنس خاک

سفال از دسته محصولاتی است که از روزهای قدیم تا به امروز در هر خانه‌ای دیده می‌شد. گلدان‌های سفالی دست‌ساز که با رنگ‌آمیزی‌های بی‌نظیر خود، خودنمایی می‌کنند، جاشمعی سفالی در سایزهای کوچک و بزرگ با نقش و نگارهای دل انگیزی که دارد می‌تواند یک هدیه عالی برای مادرتان باشد. هدیه‌ای که هم جنبه اقتصادی خوبی دارد هم با سلیقه مادرتان سازگار است.

هدیه‌ای از جنس عقیق

در دنیای صنایع‌دستی، ساخت دستبند و زیورآلات همیشه طرفداران خاص خود را دارد! دستبندهای سنگی که با عقیق‌های دیلمانی طراحی شده‌اند و با رنگ آبی کهربایی خود دل می‌برند! دستبندهای مهره‌ای که با مهره‌های رنگی تزیین شده‌اند و یا از مهره‌های چوبی با رنگ‌های تیره ساخته می‌شوند! ایده ساخت دستبند بسیار آسان است و هزینه زیادی در بر ندارد. می‌توانید اسم مادرتان را روی یکی از مهره‌های دستبند حک کنید. این هدیه برای دخترانی که در سنین کودکی و نوجوانی هستند بهترین گزینه محسوب می‌شود و می‌توانند مادر خود را خوشحال کنند.

تابلویی از جنس آرامش

منبت‌کاری از گذشته تا به امروز در دنیای صنایع‌دستی جایگاه خوبی داشته است. در دنیای منبت‌کاری هر آنچه که قرار است اجرا شود، وابسته به طرح و رنگ بررسی می‌شود. تابلوهای منبت‌کاری با طرح دو غزال را تصور کنید! چقدر آرامش بخش و ماندگار است. برای ساختن بخش بخش این تابلو هنر دست دخالت دارد و ذوق و سلیقه هنری که در تار و پود آن دیده می‌شود.

یکی از جدیدترین هنر دست برای هدیه روز مادر تابلوهای از جنس رزین است. رزین جنس پر تکرار در بازار است که با کیفیت بی‌نظیر و طرح‌های ماندگار توانسته زینت بخش منزل مادر شما شود.

تابلوهای طلاکوب با یک شعر زیبا هدیه‌ای بی‌نظیر است تا ذره‌ای از زحمات مادر خود را جبران کنید.

میناکاری‌های خاص و طرح‌های کتیبه همگی انتخاب‌های بی‌نظیر در دنیای ساخت و طراحی تابلوها هستند.

تابلو معرق‌کاری با پس‌زمینه سفید و نوشته‌های چوبی با خط نستعلیق را تصور کنید! بی‌نظیر است! همان چیزی است که مدت‌هاست دنبالش هستید.

جدیدترین پیشنهادی که در زمینه صنایع‌دستی هنری به شما می‌دهیم تابلو گروه هنری طرح بوسه مادر است. تصویر نوزاد در بغل مادر که جایگاه همیشه امن خود را یافته است. این تصور سراسر آرامش و امنیت را به تصویر می‌کشد و با چهارچوب ساده و شکیل خود نشان از دستان ساده و زحمتکش مادران سرزمینمان دارد.

هدیه روز زن و مادر متفاوت‌تر از همیشه

مجسمه‌ها زنده‌ترین هنر ساخت دست هستند! محصولی که در ابتدا تنها مقداری خاک و آب بوده است و با ظرافت انگشتان تبدیل به یک اثر خارق العاده شده است! پیشنهاد ما مجسمه مدل مادر و دختر است! می‌توانید از مدل‌های فانتزی استفاده کنید و اگر خودتان دوست داشته باشید دست به کار شوید و مجسمه‌ای با ایده خلاقانه بسازید.

مجسمه تندیس و پیکره الهه مادر یکی از بهترین هدیه روز مادر است که هم اثر تاریخی ارزشمندی است و هم نشان از جایگاه بالای مادر در سراسر قرن می‌دهد.

 

هدیه‌ای از جنس شیشه

مادرها مثل شیشه صاف و زلال اما شکننده هستند! بلور و شیشه همیشه از دسته محصولاتی است که مادران علاقه زیادی به آن دارند. کمی ایده ساده می‌تواند یک اثر خارق العاده به جا بگذارد! یک گلدان شیشه‌ای ساده انتخاب کنید، قلمو و رنگ را بردارید و تصویری که فکر می‌کنید مادرتان از دیدن آن خوشحال می‌شود را روی آن بکشید! به همین سادگی می‌توانید از یک محصول ساده با قیمت مناسب، بهترین هدیه روز مادر را فراهم سازید.

نقاشی روی شیشه

هدیه روز مادر

اگر بخواهید می‌توانید به سراغ تابلوهای ویترای بروید که با طرح انسان خود غوغا کرده است. این تابلو یک صنایع‌دستی بی‌نظیر و ترکیبی از رنگ‌بر روی شیشه است. این تابلو با طرح دل‌انگیزی که دارد می‌تواند نشان از سرزندگی و پویایی را به منزل شما هدیه دهد.

اما جدیدترین و جذاب‌ترین هدیه روز مادر برای امسال بشقاب‌هایی است که با نقاشی تزیین شده‌اند و جنبه دیوارکوب دارند. این بشقاب‌ها با طرح خورشید، پرنده، طبیعت، اشکال هندسی و صدها طرح دیگر می‌تواند هدیه‌ای به یاد ماندنی برای روز مادر باشد.

اگر از خود می‌پرسید کادو روز مادر چی بخرم؟ می‌توانید از گلدان‌های شیشه‌ای طرح گل و طرح فیروزه استفاده کنید این گلدان‌ها در ست‌های سه سایزی عرضه می‌شود و جای خوبی در منزل مادر باز خواهد کرد.

ایده هدیه روز مادر

در خاطرات کودکی‌مان همیشه کاردستی دنیای جالبی داشته است، شاید آن روزها کمی تقلب می‌کردیم و بخش زیادی از کار را مادر برایمان انجام می‌داد و نمره ۲۰ به نام ما ثبت می‌شد حالا وقتش رسیده ما هنر دستمان را نشان دهیم.

یکی از ایده‌های جالب برای هدیه روز مادر زیر لیوانی یا زیر بشقابی حاوی عکس است. می‌توانی از کاشی‌های تزئینی استفاده کنید. عکس‌ها را در داخل آن برش بزنید و سپس از چسب استفاده کنید و عکس‌ها را روی کاشی بچسبانید همین کار را می‌توانید روی یک بشقاب قدیمی انجام دهید و به عنوان یک تابلو زیبا به مادر خود هدیه دهید.

کتاب همیشه بهترین هدیه است اما این بار کمی خلاقیت قاطی آن کنید تا جذابیت آن را چند برابر کند. یک کتاب مورد علاقه مادر خود خریداری کنید، از تیغ استفاده کنید و بخشی از جلد کتاب که قرار است تصویر مورد نظر در آن فیکس شود را توسط تیغ یا کاتر برش بزنید. جلد کتاب در واقع قاب عکس شما هستند. می‌توانید در این روزنه ایجاد شده یک عکس زیبا بچسبانید فقط نیاز به یک نوار چسب دارید. یک عکس دو نفره زیبا از خود و مادرتان انتخاب کنید و بر روی جلد کتاب بچسبانید.

کتاب

هدیه روز مادر

هدایای تصویری همیشه اثر بخشی بیشتری دارند! از کاغذهای رنگی استفاده کنید و یک افکت رنگی ایجاد کنید. کاغذ رنگ بزرگی انتخاب کنید و به اندازه یک تصویر استاندارد برش بزنید. یک عکس خاص را انتخاب کنید و توسط دستگاه پرینتر، چاپ کنید تصویر را با رنگ‌های مختلف چاپ کنید و بر روی پس زمینه بزرگی که انتخاب کرده‌اید بچسبانید. این کار متفاوت است و بسیار ارزشمند خواهند بود.

هدایای تصویری

هدیه روز مادر

تصاویری ترکیبی ویژه بهترین هدیه روز مادر

شاید این مورد با تصویری مبهم به ذهن شما رسیده باشد اما الآن می‌توانید بهترین هدیه روز مادر را خودتان تهیه کنید. در ابتدا نیاز به یک حرف چوبی برش خورده در سایز بزرگ دارید. پیشنهاد ما به شما حرف M است که اول واژه مادر است. حال می‌توانید لبه‌های بیرونی این حرف را رنگ‌آمیزی کنید. یک سری تصاویر انتخاب کنید که از نظر خودتان زیبا و از نظر مادرتان جذاب و اثر گذار و خاطره انگیز است. می‌توانید تصاویر خودتان از سنین کودکی را در آلبوم‌های قدیمی انتخاب کنید. تصاویر را سیاه و سفید چاپ کنید و بر روی بخش جلویی حرف چوبی بچسبانید. برای این کار فقط نیاز به یک لایه نازک چسب کاغذ دارید.

هدیه تصویری

هدیه روز مادر

هم فال است و هم تماشا!

برخی از ایده‌ها برای هدیه روز مادر به نوبه خود ارزش زیادی دارند! ساخت آینه‌های دکوری که در لیست صنایع‌دستی قرار دارد یک پیشنهاد بسیار ویژه است. برای اینکه نیاز به چندین تکه آینه کوچک دارید. نظم و چیدمانی که به آینه‌ها در کنار هم می‌دهید می‌تواند یک اثر خاص ایجاد کند. یک صفحه از جنس پلاستیک یا چوب و یا هر جنس مشابه انتخاب کنید و آینه‌ها را در کنار هم بچسبانید.

ساختن آباژور یکی از ایده‌هایی است که هر کسی به ذهنش نمی‌رسد! آباژور بسیار گران است و طرح‌های موجود در بازار اغلب تکراری هستند. ساختن آباژور در شکل و انواع مختلف یک کار پر طرفدار است که به سادگی می‌توانید با رول‌های کاغذی و لوله‌های پلاستیکی انجام دهید. این لوله‌ها باید با نظم خاصی در کنار هم چیده شوند و همین‌طور اتصال آن‌ها باید از نظر استحکام نیز بررسی شود.

امسال که روز مادر در زمستان است، کاموا مهمان خانه‌های ماست. می‌توانید یک پادری کاموایی رنگارنگ  درست کنید. برای اینکه نیاز به کوله‌های کاموایی دارید. آن‌ها را به هم متصل کنید و طرح مستطیل، دایره یا مربع ایجاد کنید. این کار بسیار آسان است و تنها نیاز به کامواهای رنگی دارد.

جدیدترین ایده هدیه روز مادر سال ۲۰۲۱

نیاز به چند چوب بستنی دارید، آن‌ها را رنگ کنید، رنگ مورد علاقه مادرتان را انتخاب کنید. چوب‌ها را به صورت افقی به بر روی دو چوب عمودی بچسبانید، فرض کنید قرار است یک نردبان کوچک درست کنید. این وسیله می‌تواند یک گزینه بی‌نظیر برای آویزان کردن گوشواره‌های مادرتان و سایر وسایل زینتی باشد.

زیور آلات

هدیه روز مادر

برای اینکه مادرتان را سوپرایز کنید با هنر دست خود منزل را تزیین کنید. فقط نیاز به چند مورد کاغذ رنگی یا کاغذ کادو دارید، کاغذها را تا زده و از سمت بسته روی هم بچسبانید، سپس کاغذها را برش بزنید درست مانند، تصویر پس از باز کردن کاغذها می‌بینید که یک وسیله تزیینی بسیار جذاب کنید که می‌توانید برای تزیین منزل از آن استفاده کنید.

کاغذ رنگی

هدیه روز مادر

صنایع‌دستی هر کدام زیبایی خاص خود را دارند، فقط کمی خلاقیت لازم است تا بهترین ایده هدیه برای مادر را به صورت عملی طراحی کنید. از یاد نبرید که هنر دست همیشه جایگاه بالای خود را دارد. گاه با وسایل‌های بلااستفاده در منزل نیز می‌توان وسایل زیبا طراحی کرد. شما می‌توانید بهترین هدیه را برای مادر خود خریداری کنید و آن را خوشحال کنید اما وقتی از ایده و ذهن و انگشتان خود کمک می‌گیرید یعنی به او ارزش داده‌اید.

هر چه در دنیای امروز نیاز است به واسطه اندکی خلاقیت نتیجه بخش خواهد بود. در دنیای ده بازار می‌توانید از زیباترین صنایع دستی ایده بگیرید و خودتان بسازید و یا خریداری کنید. با توجه به گستردگی دنیای صنایع‌دستی این شما هستید که تصمیم می‌گیرید بهترین انتخاب را داشته باشید. هرچه در ذهنتان است مرور کنید و دست به کار شوید. اینکه بتوانید یک طرح جدید و فضای مدرن را با هم ترکیب کنید و بسازید قطعاً بهترین هدیه برای روز مادر خواهد بود. هدیه هر چه باشد زیباست و ارزشمند!

گذاشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X